vrijdag 27 maart 2009

Babypoesje

Op woendag de 25ste maart ging ik even kijken naar het nest babypoesjes op de tuin. Ze lagen in de oppotmachine(!). Ik zag dat de meeste dood waren gebeten, het personeel vertelde me later dat een kater dit had gedaan. Gelukkig leefden er nog 2. Moederpoes was in geen velden of wegen te zien. Dus heb ik de 2 kittens mee naar huis genomen. Ik denk dat ze 10 dagen oud waren. Speciale melk en een flesje gehaald om ze te voeden. Overdag neem ik ze mee naar de tuin waar ik ze dan kan voeren. Het gaat best goed, alleen is er een overleden, die had toch te veel wondjes voor zo´n klein katje. De overgeblevene heet nu Piraatje en is erg levendig en drinkt nu goed uit een flesje. Ze slaapt ook de hele nacht door! Wat ik van mijn eigen kinderen pas na een jaar kon zeggen, ha ha.

De meiden vinden het geweldig om zo´n babypoesje in huis te hebben, lekker mee knuffelen en tutten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten