maandag 16 maart 2009


Buurvrouw S had vanochtend een kapotte auto. Marcel heeft haar geholpen om hem weer aan de praat te krijgen. Gratis daarbij kreeg hij een update van de relatieproblemen in huize S. Even later kwam andere buurman R eens langs om het huis te bewonderen. Hij vroeg aan Marcel of hij wel zeker weet dat hij geen professionele bouwvakker is. Marcel vindt dat hij gewoon perfectionistisch is, ha ha. Het moet wel gezegd worden dat alles wat Marcel maakt in en om het huis er wel erg goed uitziet!

Ik heb vandaag om twee uur de meiden uit school opgehaald en mee gelunched, ter onderbreking van mijn dagelijkse planten beslommeringen. Verder was ik gelukkig niet zo laat thuis, zodat ik ook nog tijd had om verder te gaan met mijn cursus Spaans. Vanavond toch nog maar weer even de kachel aangestoken, hoewel het helemaal niet meer koud is in huis. Dit is gewoon luxe-stoken.

Vannacht droomde ik van lekkages in ons huis (wat in mijn droom overigens helemaal niet lijkt op ons huis hier!), die dramatische vormen aannamen, inclusief dat door het weglopende water verborgen ondergrondse kelders zichtbaar werden. Het moet ook niet gekker worden hoor. Ook droomde ik nog even dat Roosje, die toch al een jaar geleden gesteriliseerd is, 13 jongen kreeg. En ik nog denken in mijn droom, hoe kan dat nou als ze gesteriliseerd is?? Ik had het dus erg druk vannacht.

1 opmerking:

  1. Hallo Heleen,

    We hebben je weblog gelezen,zo blijven we op de hoogte van je dagelijkse beslommeringen in Los Vivancos.Hier is het ook lekker weer,alleen is het iets kouder.Het komende weekend gaan we naar Leeuwarden met de trein. Groetjes vanT.S en AAM S
    klaar

    BeantwoordenVerwijderen